Iskelmä Festivaali veti Himokselle lähes 24 000 kävijää
Iskelmä Festivaali keräsi lähes 24 000 kävijää Jämsän Himokselle kuluneen viikonlopun aikana. Tapahtuma huipentui Eppu Normaalin jäähyväiskonserttiin ja useisiin kotimaisten kärkiartistien esiintymisiin.

Jämsän Himos Parkissa järjestetty Iskelmä Festivaali keräsi tiedotteen mukaan viikonlopun aikana yhteensä lähes 24 000 kävijää. Tapahtumaa vietettiin pääosin aurinkoisessa säässä, mikä tuki yleisömäärän kasvamista.
Yksi festivaalin keskeisistä ohjelmanumeroista oli Eppu Normaali -yhtyeen esiintyminen, joka oli järjestäjän mukaan yhtyeen jäähyväiskeikka kyseisellä festivaalilla. Konsertti houkutteli paikalle huomattavan määrän yleisöä.
Kolmipäiväisen tapahtuman aikana lavalla nähtiin laaja joukko kotimaisia artisteja ja yhtyeitä. Esiintyjiin lukeutuivat muun muassa Käärijä, BESS, Juha Tapio, Jenni Vartiainen ja Portion Boys. Tapahtuman tuotantopäällikkö Tiina-Riikka Turunen totesi tiedotteessa, että viikonloppu sujui suunnitelmien mukaisesti ja livemusiikki veti yleisöä odotetusti.
Järjestelyistä vastaava Nelonen Media Live ilmoitti samalla ensi vuoden festivaalin ajankohdaksi 1.–3. heinäkuuta 2027. Majoitusmyynti ja lipunmyyntiennakko seuraavalle vuodelle alkavat heti kuluvan festivaaliviikonlopun jälkeen.
Iskelmä Festivaali on vakiinnuttanut asemansa yhtenä Jämsän Himoksen kesäkauden suurimmista yleisötapahtumista. Tapahtuman ikäraja on 18 vuotta.